سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخوندها از مریخ نیامده اند!!!

نمیشه دیگه ...!!!!

سلام

 پس از مدتها بدقولی ! با عرض معذرت ! دوباره امدم .!!!! (خب چرا میزنین؟!!!)ببخشید دیگه .

قبل از هر چیز این ایام مبارک ماه رجب و تولد مولود این ماه علی (ع) را تبریک می گویم همه بابا ها روزتون مبارک (هرچند یکی دوروزی دیر شده )

 و اما ...

این روزا اخبار لبنان داغ و در نشریات ومجلات در این مورد زیاد خواندیم خاطره من هم ا این اخبار روز جدا نیست سرشب  مامان جون داشت اقاداداشو به طور غیر مستقیم تربیت می کرد و تصمیم داشت از اون یک مرد بسازه!!!!!!

مامان مجله رو دستش گرفته بود وداشت یه بریده از مقالات رو برای داداش کوچیکم می خوند که ...

...سید حسن نصر الله در کودکی در مغازه سبزی فروشی پدرش کار می کرد وداخل مغازه عکس بزرگی از امام موسی صدر بود که به گفته خود سید حسن تاثیر بسیار زیادی در رفتار ونگرش او داشت او بیشتر اوقات خود را به جای کارهای لهو ولعب در مسجد می گذراند اما از ان جایی که در محل زندگی خودشان مسجد نبود به مساجد روستاهای اطراف محل زندگی خود می رفت  ...

یاد بگبر ...

که یک دفعگی اقا داداش بلند شد وگفت مامان چندتا مشکل اینجاهست اینکه ما عکس امام موسی  رو تو مغازه سبزی فروشی مون نداریم  دوم اینکه ما اصلا سبزی فروشی نداریم  ومامان اضافه کرد سوم این که این جا مسجد نزدیک خونمونه و نمی خواد برای عبادت به روستاهای دورتر بریم !!!!!

مامان ادامه داد اخه جوجه توکه جای عکس امام موسی، عکس امام خمینی و اقای خامنه ای رو تو اتاقت داری که جای یک کشور یک جهان رو لرزوند ند....

(ولی به نظر من راست میگه بچه با این امکانات کم مگه میشه سید حسن نصرالله شد...)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!