سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخوندها از مریخ نیامده اند!!!

چند سال طول میکشد ؟

بسم الله الرحمن الرحیم

دوست دارم شخصیت های فیلم های قدیمی  را در سنین  بالاتر شان دنبال کنم ،  معمولا تذکر برانگیز است برایم . یکی از آنها پسر بچه معصومی بود که بسیار دوستش می داشتم بعد ها فهمیدم در جوانی دائم الخمر می شود و به ماری جوانا رو می آورد و کارش به زندان  میکشد! بسیار متاسف شدم ...

 دیروز فیلمی دیدم  از سالهای 1940  وقتی کاراکتر اصلی را سرچ کردم فهمیدم زیباترین زن  دنیا در زمان خودش شناخته شده بود. کلی قیافه اش را آنالیز کرده بودند و نسبت های چهره اش را در آورده بودند !

 

- از یک سنی به بعد باید کرم دور چشم بزنی ،پوستت را مدام مرطوب نگه داری ، ماسک بزنی 

- بعدتر  باید پوستت را لبفتینگ کنی ،  با چند عمل زیبایی می شود کارهای خارق العاده ای کرد، می شود بوتاکس تزریق کرد و...

اما نهایت به اینجا میرسی !

زیباترین زن دنیا

 

سر و ته روی هم بگذاریم اگر زیباترین زن دنیا هم باشی 20 - 30 سال زیبایی و طراوت  داری . بعدش می شوی این (عکس بالا همان زیباترین زن دنیاست !)

خاصیت دنیا همین است .

 

 اگر تعریف انسان از زن ،از خودش ، بشود این چیزها ، اگر هم و غمش این ها بشود ،بعد از 50 سال که زیباییش ته کشید می شود یک آدم پوک ،که حتی به درد لای جرز دیوار هم نمی خورد ! یا باید بگذاری اش سرای سالمندان یا وقتی مرد و بویش بلند شد و همسایه ها را آزرده کرد یکی برود جمعش کنند ! توی این جهان بینی فرد با بالاتر رفتن سنش عزت و احترامش بالاتر نمی رود ، ارج و قربش بیشتر نمی شود چون تاریخ مصرفش به پایان رسیده !

 

همین !