سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخوندها از مریخ نیامده اند!!!

توزیع اعلامیه امام

    نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

همیشه وقتی آقاجون از روش های پخش اعلامیه های امام ره بین مردم و حتی توی ارتش و ابتکاراتشون برام می گفتند یا از اینکه چه خطرهایی رو به جون می خریدند ، کلی ذوق می کردم و به داشتن چنین پدر بزرگ زرنگ و انقلابی بسیار افتخار می نمودم !(پدر بزرگم زمان شاه یک ارتشی بودند که همه فکر میکردند بسیار وفادارند به ارتش و شاه اما نمی دونستند در پشت پرده چه آتیشی می سوزونند.مدرک داشتن مستند شون رو شبکه دو ساخت  .)

امروز وقتی داشتم این صفحه رو چک می کردم چشمم به جمله ای افتاد که دلم ریخت  :

" توزیع اعلامیه امام :

باسلام
خداقوت
ما در شهرستان ماسال با دوستان خود در فضای مجازی تا حد توان نامه امام را به مردم جهان رساندیم"

 و با خودم فکر کردم امام ما هم اعلامیه داده اما ما برای نشرش چکار کردیم ؟؟؟ چه ابتکاراتی به خرج دادیم و چقدر وقت و هزینه کردیم براش ؟؟ برای پیروزی یک انقلاب جهانی ما چیکار کردیم ؟؟! پس فردا چی داریم که برای نوه هامون تعریف کنیم و اونها بهمون افتخار کنن ؟باید فکر کرد

والا !

 

 ببینم ما چیکار میکنیم با اعلامیه های اماممون  اینم لینک نامه

این هم آدرس یک وبسایت که روش های خوبی برای نشر نامه پیشنهاد داده و پوستر های مناسبی داره

.

.

.

 و جاهدوا فی الله حق جهاده ..." هو اجتباکم "