سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخوندها از مریخ نیامده اند!!!

خود درگیری های یک افتاده ، از آن ور دیوار فمنیست!!

    نظر

بسم الله الرحمن الرحیم 

این روزها که  به شدت افتاده ام به تفکیک میان حوزه های عمل زن و مرد (خودم هم نمی دانم از تنبلی هست یا ربط دارد به مطالعات اخیرم! ) به بعضی چیزها که می رسم گیج می شوم . میبینم هیچ جوره نمی شود از زیرش در رفت ،بحث  واجب کفایی و واجب عینی راه می اندازم، هرکار میکنم  ... 

یکی اش همین بحث انتخابات ، چند وقت پیش برایم پیامی آمد که اگر می توانید در حوزه های زیر برای پر شور شدن انتخابات فعالیت کنید، اعلام نمایید و من هم با خونسردی به خودم گفتم :کارهای مردانه ! و با همان خونسردی از زیرش در رفتم. 

اما امروز یک چیزی ته دلم را خالی کرد ... 

امروز ، حضرت زهرا سلام الله علیها  را دیدم که دارد یکی یکی در خانه ی اهل مدینه را می زند ...

می خواهد بیعت بگیرد برای امامش... 

می خواهد امر ولایت زمین نماند ...

همان فا طمه ای که ...

.

.

.

.