سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخوندها از مریخ نیامده اند!!!

خدایا اد لیستی های مرا ببخش و بیامرز!!!!

    نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

چند شب پیش که رفته بودیم مراسم شب قدر موقع قران به سر مداحه گفت حالا موقع استجابت دعاست و هرچی می خوان از خدا الان بگین...

 منم همین جوری داشتم دعا میکردم  یاد دیروز افتادم که خیلیا برام اف گذاشته بودن و التماس دعا داشتن  دستامو بردم بالا و بعد از اینکه برای بعضیا که سفارش کرده بودن خصوصی دعا کردم گفتم خدایا تمام اد لیستی ها و لینکهای ما را ببخش وبیامرز و هر دعایی دارن اگر به صلاحشونه مستجاب کن ... که یهو خندم گرفت گفتم عجب دعایی بود ها...

چه دنیایی شده  التماس دعا هم شده اینترنتی  !!! از اون سر دنیا ...

یادمه یه بار بابا حاجی تعریف میکردن :« اون سالا که ما بچه بودیم یه روحانی اومده بود روستامون و تو منبرش  گفته بود : زمانی خواهد رسید که شما تو خونه خودتون نشسته باشین و بتونین  یه نفر که امریکا زندگی میکنه رو ببینید و چقدر هم ما پشت سر این بنده خدا حرف زدیم و (مسخرش کردیم که این چه حرفیه  ...؟!)»

میگم این علمم عجب سریع پیشرفت میکنه!!!

البته ما هنوز کجای کاریم .... تا ثریا هم راه داره !!!

 

قضیه همون 28 حرف و 2 حرفشو میگم ...

همین امروز فرداست که اعلام میکنن یک گروه اخوند برای تبلیغ به مریخ اعزام شدند !!!

حالا به من بخندین.... بعدا بهتون میگم!!!!

 

 

 

 

1. دست اندر کاران عزیز سریال اخرین گناه :قبل از ساختن فیلم حداقل یه شب می رفتین مراسم احیا که بفهمین وقتی قرانو میذارن رو سر نمی گن« سبحانک یا لا اله الا انت ...!!!!»

2. من هنوز موندم که چرا این فهیمه تو کتاب نامه های فهیمه شهید نشد یعنی اصلا برام قابل درک نیست من یکی که از خدا بیشتر از این انتظار داشتم ... واقعا... نمی دونم!!!....

....چرا؟ ..............

3. فعلا که ما میریم به پیشرفت علم برسیم!

4. فقط التماس دعا داریم .

5. راهپیمایی قدس فراموش نشه . 4 تا شعارم از طرف ما بدین

6. یا زهرا