سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخوندها از مریخ نیامده اند!!!

بوی امتحان میاد !!!

    نظر

بسم الله الرحمن الرحیم                      اللهم عجل لولیک الفرج

سلام

ساعت 12 شبه .. همه خوابن ! صدای اون حاج اقا هه میاد..:(.... صفت کان ... ظرف و الی ذالک اسلوب...الاسلوب و... العلم المعانی ...!) سی دی من بالای سر مامان خانوم روشنه  وایشون هم  دارن  به شدت درس میخونن !!!(به این حالت!)... بالای سرشون هم یه کاغذ زده شده :بسمه تعالی ... اگر روزی 7 ساعت بخونم ...تا بیست و چهارم سی دی هام تموم میشه می مونه این کتابا... دو ساعت ... روزی ... بعبارتی...و...

توکلت علی الله

.

دیروز مامان میگه برای اولین باره  یه درسو نمی فهمم !

چی؟

 منطق .اخه ما تجربی بودیم و تو دوره دبیرستان هم منطق نداشتیم!!!

خب می خواین من براتون توضیح بدم؟!

این روزا  رستوران کنار خونمون هم حسابی کارش گرفته !!  نهار... شام... جیب... بابا... و الی اخر!

البته دیشب شام  همه مهمون من بودن : سیب زمینی اب پز با سس فلفل!!!(عجب غذایی میشه !! خودم که نخوردم!!!) چرا اونجوری نگا می کنین...؟ من خیلی هم کدبانو هستم ...قرار بود سیب زمینیها کوکو بشه که به یک سری از دلایل از جمله فیلم!! نشد که بشه!

 امشب هم مهمون بابا بودیم همون غذای همیشگی بابا نشان!!

 محمد هم الان طبق معمول رو  روز نامه ها خوابش برده میگم خجالت بکش بچه به این سن و سال مگه روز نامه می خونه...!! (نه سالشه!)

الان ظرفاهم  تو ظرفشور اتنظار مارو میکشن!هنوز کلی حسابان و هندسه هم  دارم باید بنویسم!

اینجور که بوش میاد  یه هفته دیگه مامان امتحان داره !!!این مامانم به خودم رفته ...(شایدم من به مامانم رفتم!)... دقیقه نود ...از شیش ماه پیش وقت داشتن !!

امروز مامان میگه از اون جایی که از چهارده سالگی به بعد سن مشورته و...(ازین حرفا ..) ما اومدیم با شما مشورت کنیم ... حالا ما رو میگی... یه بای به قب قب انداختیم و گفتیم بفرمایید ما در خدمتیم!!هر چی می خواین ..خلاصه.. که مامان میگه فاطمه به نظر تو این دانشجوها رو چجوری میشه تنبیه کرد نه جزوه مینویسن نه تلکیف نه... یک روش موثر می خوام  ! (عجب موضوع مهمی بود ها میگم علکی نبود مامان با ما مشورت کرد!! ) منم گفتم راهش یه ترکه ی اناره! باید حساب ببرن! این مامان ما خیلی اهل گفتگوی تمدن هاست (البته بلا تشبیه!) شیوه ی مارو تائید نکردن اگر شما نظر سازنده یی دارید بگید ...حالا باز شعار میدن مابه  نظر جوونا اهمیت میدیم! ...هیییی!!

ساعت ...1مامان از خواب بیدار شدن (ببخشید از درس خوندن بیدار شدن!) ... فاطمه... تو هنوز بیداری؟ چرا برقاهمش  روشنه ... نکردی همین سی دی منو خاموش کنی دیدی من خوابم برده ... (بابا برقی!)... الهی بمیرم بچم رو زمین خوابیده... محمد .... پاشو رو رختخوابت بخواب! فاطمه جان  اگر می خوای درس بخونی برو بالا می خوام چراغارو خاموش کنم ... چشم!

پی نوشت :

1- اللهم عجل لولیک الفرج!

2-24 بهمن امتحانای مامانه دعا کنید ....

3-   به سلامتی ما هم داریم اخوند میشیم!!! دیروز فرمشو پر کردم ...چی میشه ...  ملیحه میگه تو طلبه بشی طلبه ها برن چی بشن؟!(خودتی!)

4- دلم برای اقای خامنه ای تنگ شده.... دعا کنید قسمت بشه همین روزا بریم دیدنشون این انجمن اسلامی که همش مارو میذاره سر کار...

 

پارازیت:

میشه از مامان طلبتون بپزسید چرا اسلام حقوق انسانی زنان رو نصف مردان میدونه ؟ چرا تو قرآن مردان رو خطاب قرار داده؟ ممنون میشم

عرضم به حضورتون که یه زمانی این جور سوالا رو ذهن ما هم رژه می رفتن ولی من که جوابمو گرفتم... راستی به نظر شما خوب نیست حالا که ما در استانه ی اخوند شدن قرار داریم یه خورده وبلاگ رو تخصصی تر کنیم و به این جور بحثا بپردازیم؟(از اون جایی که همیشه حق با مشتریست؟) اخه یه عده دیگه هم کلی سوال پرسیدن یا میل زدن یا تو نظرات... فکر کنم کار جالبی باشه ؟ شما چی میگید؟ایا؟

 

5-واییییی... یادم رفت برم هندسه هامو بنویسم فردا ...خانوم وکیلی ...اوووو

 

خدافظ