سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخوندها از مریخ نیامده اند!!!

نماز به افق مریخ !

    نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

همیشه تصور میکردم دوستان اینترنتی مجازی هستن: خط صدا و نهایت تصویر ... هیچ وقت باورم نمیشد که روزی با هم هم سفر بشیم اما اما توفیقی شد واز ( بلاگ تا پلاک سفر کردیم) انطباق چهره ها و گفته ها برام جالب بود : یکی خیلی مودب و منطقی یکی شوخ و بذله گو یکی تمیز و اتو کشیده یکی موبلند یکی موکوتاه یکی با لباس اخوندی (...)یکی با شلوار لی و.. اما همه اما همه با یک نقطه مشتر ک!

بچه هایی که با اینکه اکثرشون معتاد اینترنتی بودن اما دغدغه ی دین و ارزشها رو داشتن چیزی که بین معتادای اینترنتی کمتر مده ...

خلاصه ادمای جالبی بودن و سفر جالبی اما یه چیز تو سفر خیلی غیر منتظره بود ...

با اینکه همسفرامون خیلیاشون همون اخوندای غیر مریخی بودن اما معمولا تو سفر نمازمون رو به نظرم به افق مریخ میخوندیم البته دقیقا نمیدونم افق مریخ چه ساعتیه ... اما هرچی بود خیلی بعد از افق زمین بود !!سه ساعت چهار ساعت یا حتی بیشتر...!!

 البته دلیلشون هم این بود که تو بیابون نمیشه نماز خوند!!

 بریم تا جای مناسبی گیرمون بیاد اما من میگم میشه و بایدم بشه من میگم اگه اخوندای زمینی به افق مریخ نماز بخونن از اخوندای مریخی و بقیه زمینیا چه گله؟

 راستی حاشیه التحریرش مونده (گزارش تصویری +... )اگه زنده بودیم !

اسمم واسه مکه در اومده ....دعا کنید ..دعااااااااا ...یعنی میشه منم حاجی بشم؟ خدای خودمی قربونت برمبازم خودت

9.کسایی که میان و مارو خجالت میدن ببخشن اگه نتونستیم سر بزنیم باور کنید مادرجان مربوطه نمیذارن ...تو این دو ماه فقط سه الی چار بار اومدم تو نت به بزرگی خودتون ببخشید و در راه خدا نظر بدید اینجا! 

دوستون دارم

فعلا یا علی!