سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخوندها از مریخ نیامده اند!!!

مامان از شما گذشته دیگه

    نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بدترین حرفی که میشه به مامان زد اینه که مامان دیگه از شما گذشته!!

فورا میگه از خودت گذشته  من هنوز اول جوونیمه بیشترم با دخترای همسایه دوست میشه تا ماماناشون  مثلا صبح ها با هم میرن پارک ورزش صبحگاهی و نا گفته نمان که مامان جون یه ذره اهل مخ تیریت کردن هم هستن!حالا قضیه ش باشه بعدا میگم

یه چیز عجیب تر مامانی با من کلاس فیلم سازی هم میاد میگه عرصه هنر بهترین جاییه که ادم می تونه حرفاشو به زیباترین بیان بگه البته مامانو ثبت نام نمی کردن می گفتن شرط سنی داره حد اکثر 25 سال( نا سلامتی اسمش انجمن سینمای جوانه ) مامان به شوخی گفت خوب من 24 سالو چند ماه دارم دیگه!!!!!!!!!!!!!!

خلاصه قبول کردن که مامان شهریه رو بده اما بعنوان مستمع ازاد بیاد میگه خواستی فیلم بسازی منم میشم دستیار کار گردان ولی پیش خودمون بمونه پیشرفت مامان بیشتر از منه

تو کلاس وقتی مامان جواب سوالا رو می ده استادا به من میگن خوش به حال شما که هم منشی دارین وهم سخنگو شما خودت نظری نداری!!!!!!!!!!!!!

مامان یه ریز بهم غر می زنه فاطمه تکالیف فیلم سازی تو انجام ندادی عکسارو اماده نکردی و....

راستی نگفتم مامان تازگی  هوس کرده کارشناسی ارشدشو هم بگیره  دو ماه دیگه هم امتحان جامعه الزهرا داره تو قم  دوروز بعدشم ارشد بیوشیمی تو مشهد داییم میگه سخت تر از بیوشیمی نبود بری؟؟ تو حالت خوبه این کتابای زبانو چطور می تونی بخونی؟؟!! الان خونمون دیدنیه  یه جا تکالیف فیلم سازی و دوربینو ... یه طرف کتابا وسیذی های عربیه تحریر الوسیله وفلان یه طرفم کتاب زبان تخصصی و ...

تازه شناسنامه  های بهداشتی بچه های مدرسه ای که مامانم مربی بهداشتشون بود دیروز پریروز کارشون تموم شده واز تو خونه جمع شدن !!!!