سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخوندها از مریخ نیامده اند!!!

نه غزه ، نه لبنان ، نه ایران!

    نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

دیروز جمعی از خواهران و برادران متجدد منور الفکرمان به این نتیجه رسیده بودند که دیگر وقت شعارهای قدیمی مانند بنی آدم اعضای یکدیگرند گذشته ، بایدافکار و عقاید کهنه را دور ریخت و به فکر شعار های جدیدتر و آپ تو دیت تر بود!(نه غزه نه لبنان ؛جانم فدا ایران !)

آن شعر ها و شعارها مال قدیم بوده امروزه باید برای ایثار و جان فشانی و حتی همدردی، اول حدود و ثغور و جغرافیای سیاسی و بعد احیانا رنگ پوست و نژاد مشخص شود !

 اصلا مگر آدم جانش را از سر راه آورده که تا اتفاقی افتاد خودش را برای این و آن به زحمت بیندازد باید حساب و کتاب و حد و مرزی مشخص کرد. آخر ارزش همه ی آدم ها که با هم برابر نیست ! بعضی ها خونشان رنگین تر است بعضی خونشان کمرنگ است و بعضی هم که اصلا خون ندارند!الکی که نیست !!حتی قوم بنی اسرائیل هم این را فهمیده اند !

 اما به هرحال این دسته از هموطنان ما هم بر اساس حوق شهروندی و آزادی بیان مطالباتی دارند که باید به آن ها احترام گذاشت و به حرفشان توجه کرد!

توصیه میشود حالا که اینقدر اصرار دارند جانشان را فدای ایران کنند از آنها میتوان سر مرز ها برای جلوگیری از ورود اشرار و قاچاقچیان و محافظت از کشور استفاده کرد

اما چون این دسته از هموطنان همانطور که رنگ خونشان با آدمهایی چون فهمیده و بابایی ، چمران ومتوسلیان و صارمی و... فرق میکند پوستشان نیز ظریفتر و لطیفتر است و حوصله و تاب کارهای سختی چون روی مین رفتن و زیر تانک رفتن و تکه پاره شدن و اینطور مرگ های خشن را ندارند و ممکن است با چند توپ وتشر و خدای نکرده چند تا سیلی، از همان دوتا شعار آپ تو دیتشان برگشته و به معذرت خواهی بیفتند و باز ایران بدون محافظ بماند توصیه اکید میشود این کارهای سخت دفاعی را به عهده ی همان گروه اول بگذارند و اجازه بدهند این خواهران وبرادران در نقاطی که آب و هوای لطیف تر و متعادل تری دارند ترجیحا در ویلاهای شمال کشور در سوئیت های اختصاصی  مجهز به سونا و جکوزی(1) و امکاناتی چون قلیان میوه و تنباکوی شسته شده با عسل (2)و...هست مستقر شده و همان طور کم کم بطور طبیعی جانشان فدای ایران شود. اینطوری میشود عمر طولانی تری کرد و جان بیشتری را جهت فدا کردن برای هموطنان ایرانی ذخیره نمود !!

پ.ن:

1-رجوع شود به سوئیت اختصاصی - اب درمانی حجاریان

2- رجوع شود به م.ع. ابطحی قلیان میوه و...