سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخوندها از مریخ نیامده اند!!!

پیش فروش ساندیس های راهپیمایی 22 بهمن

    نظر

یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده آبمیوه در ایران که محصولات آن با نام "ساندیس" توزیع می گردد و اخیرا به بخش خصوصی واگذار شده است، طی صدور بیانیه ای نسبت به محصول خود نکاتی را متذکر شده و همچنین از این طریق اقدام به پیش فروش "ساندیس" برای راهپیمایی 22 بهمن امسال نموده است.

 

 

 

 

آمارها نشان داده است که وجود ساندیس در راهپیمایی های مردمی می تواند به مراتب تعداد مردم را افزایش داده و به نظر ما این برای استقلال هر کشوری که مدت ها است پیروزی را شکست نداده لازم و ضروریست.

ما آزمایشات خود را بر روی نمونه ساندیس بیش از سی کشور جهان انجام داده ایم که نتایج نشان داده است ساندیس هایی که توسط دولت ایران توزیع می شود مرغوب ترین و بهترین نوع ساندیس است چرا که توانسته است زن و مرد، پیر و جوان، نوجوان و کودک و حتی طفل شیر خواره را برای حمایت از نظام خود به راهپیمایی ها بکشاند اما ساندیس های سایر کشور ها از چنین تاثیر گذاری بر روی مردم برخوردار نبوده است.


 

 




حتی نمونه این تاثیر گذاری را در جنگ بین ایران و عراق می توان مشاهده کرد که مقامات ایران جوانها را با وعده "ساندیس" و "کمپوت" روانه جبهه ها می کردند که سر انجام به پیروزی ایران در آن جنگ و تنها به واسطه ساندیس ندیده های جنگ رفته منجر شد. بنا براین به وضوح می توان به قدرت ساندیس در معادلات سیاسی و در رفع بحرانهای اجتماعی پی برد."

ملت شریف ایران

حال که با لطف خدا و حمایت شما دنیا به رابطه ساندیس شرکت ما و راهپیمایی شما اذعان دارد و به حضور میلیونی شما در رهپیمایی ها به واسطه ساندیس پی برده است. برای بهره مندی فرد فرد شما از ساندیس های راهپیمایی پیش رو و به دلیل استقبال بی نظیر شما از ساندیس های راهیمایی 9 دی و کمبود ساندیس در برخی مراکز استانی و همچنین برای جلوگیری از ایجاد بازار سیاه و سفید و احیانا رنگی، اقدام به پیش فروش ساندیس های راهپیمایی 22 بهمن امسال می نماییم تا همگان با خیالی آسوده به فکر راهپیمایی بوده و به راحتی به ساندیس هایی با طعم دلخواهتان دسترسی پیدا کنید.

 

http://www.ammariyon.ir/fa/pages/?cid=6317